І про перехід на вільне програмне забезпечення…

18 серпня в обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (ОІППО) відбулася інструктивно-методичниа нарада вчителів інформатики щодо організації навчально-виховного процесу в закладах системи загальної середньої освіти в 2015/2016 н.р.
nar4
Ганна Скрипська, завідувач науково-методичним центром природничо-математичних дисциплін підготувала рекомендації щодо викладання інформатики. Навчальний предмет «Інформатика» у 2015/2016 навчальному році вивчатиметься учнями 5-х, 6-х, 7-х, 9-11-х класів. У новому 2015/2016 навчальному році інформатика буде вивчатись з другого по четвертий клас початкової школи. Таким чином буде завершено впровадження предмета у початкову ланку. Змінено назву «Сходинки до інформатики» на «Інформатика». Детальні рекомендації щодо організації викладання інформатики та проведення ДПА розміщені на сайті «Інформатика. Сайт вчителів Буковини».

nar7
Катерина Брозинська, вчитель інформатики ЗОШ 24 імені О.Кобилянської поділилася із присутніми методикою викладання інформатики у 5 класі.
sem1

nar8

Міжнародний досвід використання сучасних інформаційних технологій в освіті доводить необхідність застосування програмного забезпечення із різними моделями розробки. Іспанія, Німеччина, Франція, Бразилія, Росія, Китай, Індія, Чехія, Фінляндія активно впроваджують відкритого програмного забезпечення. Але, звичайно, і пропрієтарне програмне забезпечення також успішно використовується.

sem3
Леонід Гаврилюк, вчитель інформатики Реваківської ЗОШ розповів про вільне програмне забезпечення в освіті і науці.

sem4

Уминулому навчальному році, 9-10 листопада 2014 року у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер-2014» взяли участь 1320 учнів Чернівецької області, що на 104 учасники більше, ніж у попередньому.

sem5

Тетяна Спориніна, вчитель інформатики гімназії №2, обласний координатор Міжнародного конкурсу “Бобер” познайомив присутніх з результатами роботи V Всеукраїнський семінару-практикуму для обласних координаторів Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер» 3-8 серпня у Яремче.
Рекомендуємо у 2015/2016 навчальному році більше популяризувати серед учнів конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер-2015». Зокрема, розпочати роботу з учнями 2-х – 7-х класів, долучивши спочатку їх до виконання завдань з Архіву названого сайту, а потім – до самого конкурсу «Бобер-2015».

sh

sh1

nar9

Ubuntu надає користувачу мінімальний набір програм загального призначення: багатовіконне стільничне середовище, засоби для перегляду Інтернету, організації електронної пошти, офісні програми з можливістю читати і записувати файли в форматі Microsoft Office, редактор зображень, програвач компакт-дисків тощо. Спеціалізоване програмне забезпечення, потрібне досвідченішим користувачам, можна отримати із відповідних репозиторіїв.
nar10

Дорін Єремія, вчитель інформатики Драницького НВК Новоселецького району поділився досвідом роботи з вільним програмним забезпеченням. Ubuntu — операційна система для робочих станцій, лептопів і серверів, є найпопулярнішим у світі дистрибутивом Linux.
sem6

sem7

sem8

Про проведення дослідно-експериментальної роботи «Реалізація завдань курсу «Сходинки до інформатики» через систему тренінгових занять» на базі Новодністровської ЗОШ І ступеня Чернівецької області.

sem9

Керівник проекту – Зоя Муляр, учитель інформатики Новодністровської гімназії.

nar11

nar12

9

nar13

Підготовка і проведення олімпіад, конкурсів та турнірів. ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики та інформаційних технологій проводиться у один практичний тур. Починаючи з 2013 року, факультет кібернетики та Український фізико-математичний ліцей Київського національного університету імені Тараса Шевченка, проводить Дистанційний турнір з інформаційних технології серед учнівської молоді. Це нове на освітній ниві змагання, яке поєднує в собі найкращі якості учнівської олімпіади з інформаційних технологій та досвіду проведення Інтернет-олімпіад в Україні.
«Покоління Google», «міленіали», digital natives (цифрові аборигени) — всі ці назви акцентують увагу на великій ролі цифрових технологій у житті молоді, студентів, учнів, дітей. Психологи й соціологи останніми роками досліджують, як відрізняється медіаповедінка підлітків від старших поколінь. Дослідження свідчать, що сучасні діти набагато більше контактують із технологіями. Науковці зазначають, що відеоігри можуть навіть допомогти розвинути обережність, швидку реакцію та сприяти розвитку розумових здібностей.
Використання віртуальних форм роботи у науково-методичній роботі на рівні методичної служби.

nar14

Нехай навчальний рік, що розпочинається, буде успішним для учнів і вчителів, відзначиться новими досягненнями і, головне, мирним небом.

Тетяна Стрільчик,
фото автора і з архіву ОІППО

Залишити коментар